Monday, April 13, 2015

DIY JEWELRY BOX


Ovakve kutije sam vidjala po dosta visokim cenama. Posto smatram da ne treba da dajem novac na stvari koje mogu sama napraviti ili preurediti, dosla sam na ideju da napravim jednu po svom ukusu, a usput mogu da prilagodim boje mojom sobi. Kutija je kupljena u Art&Creative po ceni od nekih 600 dinara, ako me pamcenje dobro sluzi. Prvobitna ideja je bila da bude odradjena dekupaz tehnikom sa salvetama, ali posto je veoma mala povrsina na kojoj bi se lepile salvete, odustala sam od te zamisli. 
Prvo sto treba da uradite jeste da skinete kopce ili sarke ukoliko ih ima, da ne bi morali da ih lepite ili prekrivate prilikom farbanja. Posle farbanja, ostavite da se kompletno osusi. Zatim sledi smirglanje ivica, za koje treba malo strpljenja, pogotovo ako ste presli u vise slojeva. Nakon toga mokar sundjer (trebalo bi da bude mokar jer u isto vreme skidate visak farbe) umocite u malo tamnije farbe (ja sam koristila tamniji sadolin), i prevucite po tim ismirglanim ivicama, i onako neobavezno po celoj kutiji. Na kraju predjite lakom da bi dobilo na sjaju.
Moj savet je da ne lepite ovu zutu traku kao sto sam ja radila, bar ne neku jaku, jer sam ja imala problem sa skidanjem iste. Probala sam svim i svacim i naravno da je to "pojelo" plastiku. Nakon toga sam presla par puta lakom za namestaj grubom cetkom, da bi stvorilo taj zamuceno-staklo efekat. Na kraju mi se to bas dopalo, jer je jos doprinelo "starinskom" izgledu.

This boxes are very popular this days, but very expensive. From my opinion everything I can make myself, I will make. At first, I imagine to do decoupage with napkins, but place for napkin are very small. 
First you must do is  pull clips from the box. This step is not obligatory, but otherwise you must tape it. After you dye the box, leave it to dry completely. Next step is to sand edges. This step is boring, specially if you painted in several coats. Dip wet sponge in clear brown paint. Sponge must be wet, otherwise there would be too much paint. In the end grease with transparent varnish.
My advice is to not apply this yellow tape, because it may damage the plastic. It was in my case. So I had dye the cover with same transparent varnish, but it turn out unexpectedly good.



 










No comments:

Post a Comment