Friday, June 17, 2016

NEW IN - Market / ULOV SA NAJLONA

Nova rubrika na blogu - ULOV SA NAJLONA. Ko ne zna, Najlon je naziv jedne od pijaca u Novom Sadu. Do pre par godina radila je samo nedeljom, dok je sada imate priliku posetiti i petkom i subotom. Za razliku od nedelje gde se uglavnom prodaje nova roba, preostalim danima najvise mozete naici na polovnu robu, ima svega, sto bi se reklo "od igle do lokomotive". Naravno, cenkanje se podrazumeva. :) Kad god imam vremena volim da odem, posebno mi se svidja opustena atmosfera. 
U ovom, kao i u sledecim postovima, delicu sa vama sta sam ja to pronasla, sta mi se svidelo, sta sam kupila. Nadam se da cete imati priliku da je posetite i da mi napisete svoje utiske. Sada slede fotke svarcica koje sam pronasla jedne kisne subote.

A new section on blog - things I bought at the market. Who dont know, Nylon is name of one of the markets in Novi Sad. Until a few years ago, it work only on Sundays. Now you have chance to visit it on Friday and Saturdays, too. Unlike Sundays, where sellers sell only new goods, on Friday and Saturdays, you can find used or antique goods. Whenever I have time, I like to go, especially like the atmosphere there. 
In this, as in the following post, I will share with you thing I bought. 
This are thing I bought few weeks ago.






Ne secam se tacno svih cena, ali napisacu otprilike.
1. Figurica Bude (stavi se sveca unutra, i predivno svetli u mraku kroz rupice) - oko 500 dinara(bila je 1000 din , kao i rogovi, ali sam se cenkala i dobila obe za 1000 din. :) ,
2. Srebrna vaza - 200 dinara, 
3. Rogovi - 500 dinara,
4. Svecnjaci - po 100 dinara svaki,
5. Zlatni svecnjak - 100 ili 200 dinara, nisam sigurna.





No comments:

Post a Comment